De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van Wim & Ineke, Jan & Ria - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van Wim & Ineke, Jan & Ria - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Wim & Ineke, Jan & Ria

04 Juni 2023 | Nederland, Geldermalsen

Beste geinteresseerden in onze Moldavie - werkvakantie.

Na weken van nadenken, bidden en voorbereidingen, hebben we 2e Pinksterdag onze campertjes nog eens goed nagekeken en aanpassingen gemaakt om zo toch nog het een en ander aan goederen en gereedschap mee te kunnen nemen.

Wat is het Bijzonder en mooi dat we zulke fantastische kontakten hebben gekregen met bv de Engels-sprekende Tamara en Sergiu die zo met ons hebben meegedacht vanuit Moldavie!

We hebben alle vertrouwen in onze samenwerking. Zij zullen ons naar de juiste mensen/ huisjes brengen die steun nodig hebben! We zien hier Gods hand en leiding in.

Wat is het ongelofelijk arm en schrijnend in Moldavië- maar wat zijn er daar ook fantastische mensen en locale kerken die naar elkaar omzien!

Er is inmiddels ook kontakt gelegd met de locale Baptistenkerk - daarover later meer.

Wij zijn ongelofelijk verrast en dankbaar voor alle giften die we hebben gekregen van familie, vrienden, kennissen maar ook de totaal onbekenden!! Mensen doneerden omdat 100% van hun geld ter plekke geïnvesteerd wordt en zo terecht komt bij diegene die het zo nodig hebben!

Via deze website hopen we jullie op de hoogte te houden dmv reisverslagen en foto's. Voel je vrij om de link te delen met anderen.

Als je gelooft in de kracht en de werking van gebed, wil je dan voor het land, het volk en de regering van Moldavie bidden en voor onze bescherming, energie, wijsheid hoe we daar 'bouwkundige' problemen kunnen oplossen.

Hartelijke groet: Wim [e-38] Ineke, Jan [e-38]Ria

P.S dinsdagavond 6/6 hopen we te vertrekken

• 04 Juni 2023 - 22:18

Heleen Bok:

Hallo,

Een goede reis en mooie klustijd toegewenst.

Gods zegen voor jullie tijdens dit mooie initiatief.

Groetjes

Egbert en Heleen

• 04 Juni 2023 - 22:25

Veen Jacqueline :

• 04 Juni 2023 - 22:30

Gerdien Vrielink :

Lieve Ria, Jan, Wim en Ineke.

Ook ik wens jullie een voorspoedige reis.

Geniet van elkaar.

Blijf gezond.

Werk hard, maar neem ook de nodige rust.

Wees tot zegen.

Moge Zijn liefde, trouw, goedheid en genade door jullie heen stralen.

Ik bid jullie Zijn nabijheid en zegen toe.

Lieve groet, Gerdien

• 04 Juni 2023 - 23:10

Ineke:

Jan en Ria, Wim en Ineke.,

Een goede en verrijkende reis gewenst. Ik hoop dat jullie tot zegen voor de Moldaviërs kunnen en mogen zijn.

Groetjes Ineke

• 04 Juni 2023 - 23:15

Ella De Jong:

Goede reis. Gods Zegen nabijheid, liefde en wijsheid tegebeden. Voor jullie en de mensen daar![e-1f64f][e-1f64c]

• 05 Juni 2023 - 08:31

Cor Van As:

Hee veel succes gewenst.

• 05 Juni 2023 - 15:22

Goksal:

• 15 Juni 2023 - 00:43

Richard En Marga:

Een goede en hele fijne tijd in Moldavië.

We zullen zullen zeker voor jullie en de mensen daar voor jullie bidden.

Groetjes Richard en Marga